Měření návštěvnosti bylo ukončeno, nadále jsou dostupná pouze historická data do 31. 1. 2021. Více informací

Kdo jsou moji návštěvníci

...aneb ověření cílových skupin webu

Jedním z faktorů úspěšnosti každého webu je bezesporu správné určení cílové skupiny webu. Když vytváříte web, máte již sice představu o tom, pro koho je primárně určen, ale je dobré si to vždy pečlivě ověřovat.

Nedávno jste zprovoznili svůj web...

...a zajímá vás, jaká je jeho návštěvnost

Vracejí se návštěvníci na váš web? Kolik vašich návštěvníků se vrací pravidelně? A v jakém poměru jsou tito aktivní návštěvníci vůči celkovému počtu ?
Předložíme vám nejen základní údaje o návštěvnosti vašeho webu (tj. např. počet návštěvníků, návštěv, zobrazených stránek nebo IP adres), ale návštěvníky vám přehledně rozdělíme na ty, kteří váš web navštívili poprvé, ty, jež ho navštívili víckrát, a ty, kteří se vrací pravidelně a často.

Chystáte se provádět úpravy webu...

...a nevíte, zda tomu odpovídají technické možnosti vašich návštěvníků

Podporují počítače vašich návštěvníků moderní technologie, jako flash nebo JavaScript, které chcete na svém webu používat? Jsou vaši návštěvníci dobře technicky vybaveni - mají třeba velké monitory s optimální barevnou hloubkou? Jaký způsob připojení používají převážně vaši uživatelé? Je dostatečně rychlý, aby se jim vaše stránky zobrazovaly přijatelně rychle?
Ověříme u vašich návštěvníků nejen podporu a verzi flash modulu, Javy, JavaScriptu nebo cookies, ale zjistíme i jejich barevnou hloubku monitoru, rozlišení obrazovky a okna prohlížeče. Rovněž rozpoznáme i jejich operační systémy, prohlížeče a nastavený jazyk. Umíme také zjistit způsob a rychlost připojení, které vaši návštěvníci používají.

Zaměřujete se na úzkou skupinu návštěvníků...

...a potřebujete si ověřit, zda se vám to daří

Potřebujete zjistit, jestli váš web navštěvuje cílová skupina, kterou si přejete primárně oslovit? Např. spravujete web bankovní instituce, která právě představila výhodný finanční balíček pro studenty vysokých škol. Daří se vám tuto skupinu na váš web skutečně přivést? A zaujali jste tím i vaši konkurenci?
Rozlišíme pro vás nejen návštěvníky z vysokých škol, ale např. i návštěvníky ze státních institucí nebo bank.

Zastupujete expandující společnost...

...a chcete vědět, kde najdete nejvíce zákazníků

Potřebujete vědět, z jakých regionů České republiky navštěvují lidé vaše stránky? Např. se výhledově chystáte otevřít pobočku na území ČR a máte na výběr z několika lokalit. Ve které z nich naleznete více zájemců o vaše služby nebo výrobky?
Dokážeme vám vaše návštěvníky rozdělit dle jednotlivých regionů České republiky i podle jednotlivých zemí.