Konverzní poměr

...aneb ověření úspěšnosti v získávání zákazníků

Jistě nejvýmluvnějším důkazem o přínosu webu je zjištění, kolik jeho návštěvníků svoji návštěvu zakončilo objednávkou zboží či služeb a stalo se tak skutečnými zákazníky. Konverzní poměr tedy vyjadřuje, kolik zákazníků z celkového počtu návštěvníků vám web přinese. Zvláště pokud na svém webu provozujete e-shop, tento údaj pro vás bude neocenitelný.

Víte, jakou máte návštěvnost, ale nejste si jisti, kolik návštěvníků váš e-shop pouze ze zvědavosti projde, případně i nabere zboží do košíku, ale již se nepropracuje objednávkou až k jejímu úspěšnému zakončení? Nejste si jisti, zda váš objednávkový formulář není natolik komplikovaný a zdlouhavý, že vám odradí mnoho zákazníků? Právě konverzní poměr vám pomůže na toto odpovědět.